This Disappears When Logged In

snakes

Discussion in 'General' started by wing, Mar 13, 2005.

?

what's everyones favorite snake ?

Poll closed Mar 23, 2005.
  1. red tail boa

    22.2%
  2. ball python

    55.6%
  3. viper boa

    8.3%
  4. anaconda

    13.9%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wing

    wing Active Member

    what's everyones favorite snake ?
     
  2. kenman1963

    kenman1963 Moderator

    Favorite "ever"...or from the 4 choices above ?,,,LOL
     
  3. Bitis Gabonica

    Bitis Gabonica Elite Member

    Well, from the 4 choices above I chose BPs, mainly because of my favourite boy Taz who is a champion snake! Also cos I love the pieds! :p

    But fave snake ever..... well, who can guess what that would be..?? :D
     
  4. kenman1963

    kenman1963 Moderator

    LOL Rachel....we know your "ever" vote. From the list above I choose Red Tail,,,,for "ever" I'd go with a Mandarin Ratsnake.
     
  5. kenman1963

    kenman1963 Moderator

    btw,,,Good poll Wing,,,I sense a lot of debate over this one. !!!!
     
  6. Bitis Gabonica

    Bitis Gabonica Elite Member

    Hehe :D Ken.. it's not that easy is it?? :confused: ;)
     
  7. kenman1963

    kenman1963 Moderator

    LOL,,,sorta like choosing your favorite child,,,,you just can't do it !!
     
  8. BlackJack

    BlackJack Subscribed User Premium Member

    Of the choices available, I chose a ball python because my little Monty is an absolute darling... but it's a toss up between him and Talyn!
     
  9. boyblue

    boyblue Elite Member

    of the choices available, i had to go with a ball python just cuz of the new morphs, but if you had made burms an option i would have picked them in a heartbeat,lol.
     
  10. steel rip

    steel rip Elite Member

    Well I'm kinda stuck as one of my favourite snakes is the anaconda, and the RTB is another, soooooooooo, I cant vote cause, I love Bounce and Otis and anacondas, so I cant choose a favourite from the poll.......
     
  11. kenman1963

    kenman1963 Moderator

    'CMON Donna,,,,you gotta pick one !!!
     
  12. tylerman1996

    tylerman1996 Member

    I vote for redtail because there very pretty and my brother has 1
     
  13. NeonTetraFan

    NeonTetraFan Elite Member

    I chose BPs, because my 2 BPs are so friendly!
     
  14. steel rip

    steel rip Elite Member

    LOL Ken, this is really hard for me, I feel like I am choosing between Otis and Bounce, glad I dont have an anaconda :p

    I chose RTB :)
     
  15. venus

    venus Founding Member

    I had to go with the BP also. Prydator was my very first reptile and has always been my favorite.
     
  16. Jem_Scout

    Jem_Scout Elite Member

    I chose Ball Python too....
    I just love how mellow they are...I swear my Scout "cuddles" with me! :p lol
    My all time favorite though is a blood red corn.
     
  17. smallgrayfox

    smallgrayfox Contributing Member

    Of the choices above, I'd go with Ball Python...Favorite snake ever is without a doubt the Children's Python. :) Just don't tell my corns :D I love them too though!
     
  18. Merlin

    Merlin Administrator Staff Member Premium Member

    LOL My favorite will change with my mood of the day!
    Overall my favorite will be my Ball pythons.
    Just because they are the first species my Lady and I aquired together!
     
  19. wing

    wing Active Member

    hey thanks for all ure votes ppl. have a nice day :D :D :D :D :D
     
  20. Jem_Scout

    Jem_Scout Elite Member

    Hey Wing...I didn't see you vote for your favorite snake? C'mon tell us- what's your favorite snake?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page